دوشنبه , 26 شهریور 1403

پایان مطالعات فنی، نقشه‌برداری و اخذ مجوزها

آغاز فاز عملیاتی ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی بندر‌ماهشهر

مدیر پروژه بیمارستان سوانح و سوختگی بندر‌ماهشهر در بازدید مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، از پایان فاز نخست و شروع روند ساخت و ساز این پروژه خبر داد.

صبح خوزستان – به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی روز سه شنبه دوم مردادماه، با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی بندر ماهشهر، پیگیر آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این پروژه شد و دستورات لازم جهت تسریع اقدامات و رفع موانع موجود را صادر کرد.
در این بازدید که تعدادی از مدیران ارشد و مشاور پروژه نیز به همراه مدیرعامل شرکت حضور داشتند، مدیر پروژه بیمارستان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده و کارهای جاری، از شروع روند ساخت و ساز خبر داد و گفت: تاکنون برای این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از آن، هزینه اخذ مجوزات و طراحی و بخش عمده ی آن به پیمانکار پرداخت شده است.
در ادامه پیمانکار پروژه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده اعلام نمودند آماده‌سازی و تجهیز پروژه، مکانیک خاک، گودبرداری، ساخت آزمایشگاه پروژه، انبار قطعات و اقلام، انبار مصالح و … از جمله اقدامات ابتدایی پروژه و آماده بهره برداری است.
همچنین ساخت کارگاه بتن در نزدیک‌ترین فاصله به پروژه، شناسایی معدن با مصالح با کیفیت و عقد قرارداد، سفارش مصالح، عقد قرارداد دریافت مرحله ای میلگرد با توجه به رطوبت هوا، سفارش گذاری و خرید اقلام ساختمانی و … از اقدامات دیگر پیمانکار این پروژه بود.
مشاور پروژه نیز با اعلام اینکه کلیه اقدامات برنامه ریزی، طراحی، نقشه برداری، پلن و برنامه زمان بندی شده در راستای ساخت و بهره برداری در کمترین زمان تهیه‌ و اعلام شده است گفت: تمام تلاش کارکنان این مجموعه بر این است که با هم افزایی و به کارگیری همه ظرفیت های موجود، روند عملیاتی پروژه را هر چه سریع تر به پیش برده و آن را تقدیم مردم منطقه کنند.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر ضمن تشکر از اقدات انجام شده، تسریع در اجرای پروژه را خواستار شده و بیان نمود: این بیمارستان از نیازهای اساسی بندر ماهشهر است و سهامداران عمده این شرکت نیز نگاهی مثبت به این موضوع دارند و ان‌شاءالله با تلاش همه دست اندرکاران پروژه، بیمارستان در دهه فجر به بهره برداری برسد.
گفتنی است این پروژه با هدف کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ساخته می‌شود که دارای ۳۲ تخت مخصوص سوانح و سوختگی با استانداردهای فراتر از تخت های عمومی است.
این بیمارستان مجموعه ای مرکب از بخش تشخیصی، آزمایشگاه، کلینیک، واحد تصویر برداری و بخش درمانی است که دارای اتاق عمل و اتاق مراقبت های ویژه نیز خواهد بود.
اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=6860

مطلب پیشنهادی

موفقیت‌آمیز بودن نخستین عملیات توپك‌رانی با سیال نفت در شركت نفت و گاز اروندان

صبح خوزستان – به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، یکشنبه ۱۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *