دوشنبه , 26 شهریور 1403

دبیر انجمن فرهنگی ایل بانگ بختیاری؛

افتخار آفرینی جوانان بختیاری در عرصه المپیک بارقه‌های امید را در دل مردم روشن کرد

دبیر انجمن فرهنگی ایل بانگ بختیاری در پیامی ضمن تبریک افتخار آفرینی ورزشکاران بختیاری در المپیک گفت: افتخار آفرینی جوانان بختیاری در عرصه المپیک بارقه‌های امید را در دل مردم روشن کرد.

صبح خوزستان – متن پیام به شرح زیر است:

کسب افتخار در سطح المپیک مقامی است که هرکشوری برای کسب آن تمام تلاش، پشتیبانی و توان خود را می گذارد تا بلکه بتواند با کسب آن جایگاه خود را در سطح ملل و جوامع دنیا تقویت کرده و نام و آوازه و پرچم خود را بر فراز نام کشورهای دیگر به برای جهانیان به نمایش گذاشته و وسلیه ای شود برای افتخار مردم آن سرزمین و الگویی برای جوانان آن کشور.

حال در این دوره از المپیک شاهد آن بودیم که جوانانی از ایل بزرگ و غیور بختیاری به نمایندگی از بیش از ۸۵ میلیون نفر ایرانی در رقابت های المپیک چنان افتخار آفریدند که بارقه های امید و دلخوشی را در دل تمام ایرانیان سراسر جهان روشن کردند.

نام این جوانان بختیاری یعنی “ناهید کیانی، علیرضا مهمدی، امین میرزاده و سعید اسماعیلی” برای همیشه در ذهن تمام مردم این سرزمین حک شده و یادشان در برگه افتخارات زرین ایل بزرگ بختیاری برای همیشه به ثبت و ضبط رسید.

کسب این افتخارات را به مردم شریف کشورمان تبریک و تهنیت عرض کرده و امتداد این افتخار آفرینی ها را برای جامعه بزرگ ایل بختیاری آرزو میکنیم.

بهمن امامی

دبیر انجمن فرهنگی ایل بانگ بختیاری

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=6894

مطلب پیشنهادی

تنها با وفاق ملی مشکلات مردم حل خواهد شد / رسانه‌ها باید صدای مردم دغدعه‌مند باشند

صبح خوزستان – علی اصغر شفیعیان در آیین وفاق ملی در آینه رسانه‌ها که سه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *