دوشنبه , 26 شهریور 1403

ایجاد فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان امیدیه

شهردار شهرستان امیدیه: ما از شرکت ها ی مادر تخصصی در حوزه گردشگری انتظار داریم، شهر امیدیه را نیز به جهت سرمایه گذاری به سایر شهرها معرفی کنند تا از این فرصت بهره مند ، مشارکت و همکاری داشته باشیم.

به گزارش صبح خوزستان: محمد فتاحیان در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران عنوان کرد:امیدیه شهری است با پتانسیل گردشگری بالا این شهر نزدیک به ۹۰ هکتار پارک جنگلی در بر دارد ،یکی از ویژگی های آن دامنه کوه است که مشرف به شهر امیدیه می شود و به عنوان بام فرهنگی امیدیه شناخته شده است.

وی افزود: اخیرا شهید گمنام در این محل دفن شده است و فضای خاص زیارتی و گردشگری به خود اختصاص داده است.

شهردار امیدیه با اشاره به پتانسیل های گردشگری این شهر بیان کرد: ما از شرکت ها ی مادر تخصصی در حوزه گردشگری انتظار داریم، شهر امیدیه را نیز به جهت سرمایه گذاری به سایر شهرها و سرمایه گذاران معرفی کنند تا از این فرصت بهره مند ، مشارکت و همکاری داشته باشیم.

فتاحیان در ادامه گفت: یکی دیگر از پتانسیل های این شهر وجود کوه میان امیدیه و شهرستان میان کوه می باشد که فرصت راه اندازی هتل ،تلکابین و یا تله استیج را فراهم می کند و امیدوارم با معرفی سرمایه گذار بتوان این امکانات را برای مردم عزیزمان محیا سازیم تا از این خدمات بهره مند گردند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان امیدیه در نزدیکی دریا قرار دارد گفت: این شهر به صورت ترانزیتی بین ۶ استان واقع شده است و جاده ی اصلی آن به طور معمول محور محموله های ترافیکی نفت به سمت عسلویه است که از آن جا عبور می کنند.

فتاحیان بیان کرد: امیدیه شهری است که زیارتگاه شهدای شاخصی همچون شهید دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر در آنجا قرار داد.

شهردار امیدیه در ادامه گفت: قطب اصلی نفت و گاز در امیدیه و آغاجاری می باشد و این پتانسیل ویژه نیز در کنار همه ی جاذبه های گردشگری که دارد می تواند از لحاظ گردشگری در بحث طبیعت و گردشگری در رابطه با امور سرمایه گزاری بهره مند شود.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=5051

مطلب پیشنهادی

پروژه قطار شهری اهواز کی راه می‌افتد؟

صبح خوزستان – حجت‌الله سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین اقدامات در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *