پنجشنبه , 29 شهریور 1403

بازدید سرپرست مدیریت منابع انسانی از روند آماده‌سازی مدارس شهرك نفت و كوی فدائیان اسلام

‌سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به منظور اطلاع از شرایط آماده‌سازی مدارس و بازگشایی آنان در ابتدای سال تحصیلی جدید، از برخی از مراکز آموزشی کوی فدائیان اسلام و شهرک نفت بازدید به عمل آورد.

صبح خوزستان – در این بازدید که صبح چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ انجام شد، ابوالقاسم حبیبی پور از روند آمادسازی مدارس، نحوه ثبت نام دانش آموزان، شرایط کلاس های درسی و فضاهای آموزشی، امکانات فرهنگی، ورزشی و علمی بازدید به عمل آورد.

وی در بخشی از این بازدید و در گفت و گو با مدیران آموزشگاه ها بر اهمیت بالای “پرورش” در کنار “آموزش” باتوجه به تأثیرپذیری دانش آموزان از معلمان و مربیان خود  تأکید کرد و بیان داشت: محیط های آموزشی نقش بسزایی در تربیت و پرورش دانش آموزان دارند که متاسفانه این نقش در سالهای اخیر در حوزه فعالیت های فرهنگی و پرورشی کم رنگ شده است.

حبیبی پور افزود: تربیت اجتماعی دانش آموزان، افزایش توجه به آنان و گسترش آموزه های فرهنگی، اخلاقی و دینی به صورت کاربردی و اثربخش می بایست به عنوان یک اصل و تکلیف در سرلوحه فعالیت های مدارس قرار گیرد تا در کنار موفقیت های علمی و رشد کمی، نقش فرهنگی و اجتماعی نیز بصورت ویژه مورد توجه باشد و در همین راستا رضایت حداکثری اولیا و خانواده های دانش آموزان نیز بنحو مطلوب حاصل شود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی در پایان ضمن تأکید بر سرعت بخشیدن به آماده سازی مدارس و تدارک شرایط مطلوب برای بازگشایی آنان، از مدیران مدارس خواست تا مهمترین دغدغه ها و خواسته های خود را به معاونت آموزش و بهبود نیروی انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گزارش نمایند تا به صورت ویژه درجلسه با مدیران ارشد آموزش و پرورش استان خوزستان به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

همچنین گزارشی از روند بهسازی و خدمات ارائه شده به مدارس سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از سوی  کارشناسان مدیریت عملیات غیرصنعتی که در این بازدید حضور داشتند ارائه شد.

گفتنی ست مدرسه راهنمایی و دبیرستان دخترانه شهدای صنعت نفت، دبستان دخترانه ایمان ، دبیرستان پسرانه شهدای صنعت نفت، دبستان پسرانه شیخ بهایی، دبستان دخترانه اروند و پیش دبستانی شهدای صنعت نفت از جمله مدارسی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=3181

مطلب پیشنهادی

نیشکر شیرین کاشت

صبح خوزستان – جواد وکیلی اظهار کرد: درآمد عملیاتی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *