دوشنبه , 26 شهریور 1403

با ابلاغ ساختار جدید اروندان توسط مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، اهداف بلند مدت این شركت محقق خواهد شد

با حمایت ها و رهنمودهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت و گاز اروندان با ساختار نوین، به افزایش تولید و ارتقای وضعیت کارکنان خود امیدوار است.

صبح خوزستان –  به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت با نهایی شدن ساختار جدید خود، گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف بلندمدت صنعت نفت ایران برداشته است. چشم‌انداز تولید روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت در افق ۱۴۰۹ در برنامه این شرکت است.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، با بیان این خبر اظهار داشت: “ما اکنون در روزهای اوج افزایش تولید و در مرز تولید ۵۰۰ هزار بشکه در روز هستیم و اینک با توجه به جایگاه ویژه اروندان در صنعت نفت کشور و لزوم ایجاد تحول در زیرساخت‌ها، طراحی یک ساختار سازمانی پویا و کارآمد همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: این ساختار جدید که با حمایت و رهنمودهای پویا و کارآمد دکتر خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نهایی شده است، تجربه‌ای نوین برای صنعت نفت محسوب می‌شود و قطعا میتوانیم با ساختار سازمانی تازه، به سمت افزایش تولید و بهبود شرایط کاری کارکنان گام برداریم.

وی افزود: “یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این ساختار جدید، بهبود وضعیت کارکنان شرکت است. با اعمال ساختار جدید، مشکلات شناور بودن سمت‌های کارکنان و موانع موجود در ارتقای آن‌ها مرتفع خواهد شد. این اقدام نشان از اهمیت بالای منابع انسانی در شرکت نفت و گاز اروندان و تلاش برای ایجاد محیطی کارآمد و انگیزشی برای کارکنان دارد.

عذاری اهوازی همچنین به اهمیت میادین مشترک نفتی اشاره کرد و گفت: “حدود ۸۵ درصد از میادین مشترک نفتی کشور در اختیار اروندان بوده و این موضوع اهمیت ویژه‌ای به این شرکت داده است. با ساختار جدید، اروندان آماده ورود به عصر جدید صنعت نفت و ایفای نقش محوری در توسعه این صنعت است.”

وی با تأکید بر اهمیت این تحول بزرگ، گفت: «این اقدام بی‌سابقه در تاریخ شر‌کت نفت وگاز اروندان، گامی بلند در جهت توسعه و بهبود وضعیت کارکنان است. با اجرای این ساختار جدید، شاهد ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و ارتقای همه کارکنان و افزایش انگیزش خواهیم بود.»

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان افزود؛ «هم‌اکنون مدیریت منابع انسانی و اداره سیستم‌ها و روشها این شرکت با جدیت تمام در حال اجرا و کارسازی این ساختار جدید است تا در کمترین زمان ممکن، شاهد نتایج مثبت آن باشیم.رفع مشکلات مربوط به شناور بودن سمت‌ها و ارتقای پایه‌های شغلی، از جمله مهم‌ترین اهداف ما در این مرحله است.»

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=7058

مطلب پیشنهادی

موفقیت‌آمیز بودن نخستین عملیات توپك‌رانی با سیال نفت در شركت نفت و گاز اروندان

صبح خوزستان – به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، یکشنبه ۱۸ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *