جمعه , 30 شهریور 1403

بهره‌مندی ۳۹۲ هزار خوزستانی از بیمه درمان آتیه سازان حافظ/۹۳ درصد بیمه شدگان بازنشسته هستند

مدیر شعبه آتیه سازان حافظ خوزستان گفت: ۳۹۲ هزار نفر در خوزستان تحت پوشش این بیمه تکمیلی بوده که بیش از ۹۳ درصد آنها یعنی ۳۶۵ هزار نفر بازنشسته هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح خوزستان، اشرف مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های بیمه تکمیلی درمان آتیه سازان حافظ اظهار کرد: این بیمه زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت است که ۲۲ سال در زمینه ارائه خدمات بیمه ای فعالیت می کند.

وی افزود: ۳۹۲ هزار نفر در خوزستان تحت پوشش این بیمه تکمیلی بوده که بیش از ۹۳ درصد آنها یعنی ۳۶۵ هزار نفر بازنشسته هستند.

مدیر شعبه آتیه سازان حافظ خوزستان با اشاره به ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیما شدگان گفت: این بیمه در راستای افزایش خدمات ارائه شده به بیمه شدگان با ۴ داروخانه ویژه بیماران خاص مانند سرطان و دیالیز و … قراداد داشته و همه خدمات دارویی برای آنها رایگان انجام می شود.

مظفری ادامه داد: همچنین با بیش از ۲۸۵ مرکز درمانی و بیمارستانی قرارداد ارائه خدمات بسته شده و همه خدمات آنها به صورت الکترونیکی و برخط بدون دریافت هیچگونه هزینه ای صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ تنها بیمه درمانی به صورت تخصصی در کشور است، عنوان کرد: این شرکت بیمه ای برای افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند تا سقف ۷۵ میلیون تومان و ۲۵ میلیون تومان مازاد بر سقف برای بیماران خاص هزینه میکند. این مبلغ برای بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری و خدمات درمانی طبق تعرفه هیأت وزیران بدون سقف است.

مدیر شعبه آتیه سازان حافظ خوزستان درباره خدمت رسانی به بیمه شدگان ساکن در شهرستان ها گفت: قرارداد با بیمارستان های دولتی در شهرستان ها جزو اهداف ما است که با این اقدام نظام ارجاع از شهرستانها به مرکز استان حداقل شده و بیمه شدگان خدمات مورد نیاز خود را به راحتی در شهرستان دریافت می کنند. این امر موجب کاهش هزینه های رفت و آمد بیمه شدگان خواهد شد.

مظفری درباره تعداد شعب موجود در خوزستان بیان داشت: ۲۶ نمایندگی، دفتر پیشخوان و کانون بازنشستگی کار پذیرش اسناد درمانی بیمه شدگان را در سطح استان خوزستان انجام می دهند.

وی درباره پرداخت مطالبات مراکز درمانی گفت: همه اسناد دریافتی از مراکز درمانی حداکثر پس از یک ماه پرداخت شده و تابه امروز هیچ گونه بدهی و معوقه ای به مراکز درمانی طرف قرارداد خود نداریم.

مدیر شعبه آتیه سازان حافظ خوزستان با انتقاد از برخی پزشکان تصریح کرد: متاسفانه برخی پزشکان به سبب فرار مالیاتی و نقد بودن هزینه دریافتی از بیماران حاضر به پذیرفتن و همکاری با بیمه های تکمیلی نیستند که این موضوع با هزینه های درمانی بر بیماران را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=2883

مطلب پیشنهادی

آیین “وفاق ملی در آیینه رسانه” در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی بهار اهواز ، آیین وفاق ملی در آیینه رسانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *