دوشنبه , 26 شهریور 1403

توضیحاتی درباره فرآیند مخالفت و موافقت نمایندگان مجلس با وزرای پيشنهادی/ مخالفت نمایندگان خوزستان با وزیر کار شایعه است!

از روز گذشته با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در صحن علنی مجلس، کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد.

صبح خوزستان – پس از این جلسه، خبری در فضای مجازی با عنوان مخالفت ۵ نفر از نمایندگان خوزستان با وزارت احمد میدری بر مسند کار و تعاون دولت منتشر شد که بررسی ها نشان از شايعه بودن این موضوع و عدم آگاهی نویسنده مطلب از فرآیند مخالفت و موافقت‌ نمایندگان با وزرای پیشنهادی را دارد.

براساس قوانین مجلس، فرآیند بررسی صلاحیت ها به ترتیب حروف الفبای نام هر وزارتخانه پیش می رود و نمایندگان حدود دو ساعت پیش از بررسی هر وزیر پیشنهادی فرصت نام نویسی برای مخالفت و یا موافقت با وی را دارند که پس از رسیدن به حدنصاب، از میان ثبت نام کنندگان برای ایراد نطق در صحن علنی قرعه کشی می شود.

باتوجه به اینکه احمد میدری برای وزارت کار از سوی پزشکیان پیشنهاد شده است، درحال حاضر هنگام نگارش این مطلب وزارت امور خارجه درحال بررسی توسط نمايندگان است و هيچگونه ثبت‌نامی برای مخالفت یا موافقت با وزیر پیشنهادی کار صورت نگرفته‌ است.

این درحالی است که از روز گذشته خبر مخالفت نمايندگان خوزستان با وزیر پیشنهادی وزارت کار که از قضا خوزستانی هم هست درحال دست به دست شدن است که براساس توضیحات فوق کذب بودن خبر مشخص می گردد‌.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=7054

مطلب پیشنهادی

تنها با وفاق ملی مشکلات مردم حل خواهد شد / رسانه‌ها باید صدای مردم دغدعه‌مند باشند

صبح خوزستان – علی اصغر شفیعیان در آیین وفاق ملی در آینه رسانه‌ها که سه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *