جمعه , 30 شهریور 1403

دیدار مدیرعامل شرکت گروه ملی با رئیس فدراسیون کشتی/دبیر: عبدولی از افتخارات کشتی است

با حضور سعید عبدولی، نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و با رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

صبح خوزستان – ، سعید عبدولی قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به همراه دکتر علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی ایران با حضور در فدراسیون کشتی، با دکتر علیرضا دبیر دیدار و گفتگو کردند.

دبیر در این دیدار گفت: بودجه ورزش قهرمانی به ویژه برای کشتی محدود است و سرمایه گذاری شرکت های صنعتی در ورزش کشتی در راستای مسئولیت های اجتماعی، یک ضرورت است.

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: سعید عبدولی یکی از افتخارات کشتی است و استفاده از ظرفیت ورزشکاران پیشکسوت کشتی می تواند در ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و قهرمانی مهم و کارگشا باشد.

در ادامه نیز دکتر علی محمدی ضمن تاکید بر همکاری شرکت گروه ملی صنعتی ایران با مجموعه فدراسیون کشتی تاکید کرد و از تشکیل تیم کشتی این شرکت برای حضور در مسابقات داخلی خبرداد.

گفتنی است این دیدار در راستای حضور تیم شرکت گروه ملی فولاد ایران در لیگ برتر کشتی فرنگی و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شد و کرامت عبدولی برادر کوچکتر سعید عبده ولی نیز که در کارمند شرکت گروه ملی صنعتی ایران و کاپیتان تیم کشتی فرنگی این شرکت است، در این دیدار حضور داشت.

در پایان نیز امکانات کمپ تیم های ملی کشتی و ساختمان های فدراسیون کشتی مورد بازدید مدیرعامل شرکت گروه ملی، رئیس فدراسیون و برادران عبد‌ولی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=2744

مطلب پیشنهادی

آیین “وفاق ملی در آیینه رسانه” در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی بهار اهواز ، آیین وفاق ملی در آیینه رسانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *