دوشنبه , 26 شهریور 1403

صعود دراماتیک سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی به فینال المپیک

صعود دراماتیک سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی به فینال المپیک در روزهایی که کشتی همچون نگینی در ورزش استان خوزستان و کشور می درخشد رویای ورزش استان خوزستان با کسب مدال طلا ( در زمان برگزاری مسابقات) توسط ملی پوشان کشتی می تواند به حقیقت تبدیل شود.

صبح خوزستان – به نقل اژ روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان در شبی دراماتیک برای ورزش استان خوزستان و کشور دو جوان شجاع و بی نظیر خوزستانی چنان با قدرت و با صلابت در میدان المپیک ظاهر شدند که قهرمانان جهان و المپیک چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل آنان نداشتند.

بر این اساس و در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی 20 ساله در اولین حضور جهانی و المپیک خود در رده سنی بزرگسالان با شکست تمامی مدعیان قهرمانی این وزن ، به فینال راه یافت تا بعدازظهر فردا برای کسب افتخاری خارق العاده در وزش استان خوزستان مقابل پرویز نصیب اف نایب قهرمان المپیک از اوکراین به روی تشک برود.

همچنین در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی جوان 21 آهنین خوزستانی در نخستین حضور خود در وزن 87 کیلوگرم و دومین میدان مظرح در رده سنی بزرگسالان ، همه را مبهوت هنرنمایی خود کرد و با شکست بلینیوک اوکراینی با نتیجه 3 بر 3 فصل تازه ایی را برای کشتی کشورمان در این وزن آغاز نمود.

مهمدی بعدازظهر فردا برای کسب مدال طلا باید به مصاف سمن نوویک دارنده مدال برنز جهان در سال گذشته برود .

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=6888

مطلب پیشنهادی

تنها با وفاق ملی مشکلات مردم حل خواهد شد / رسانه‌ها باید صدای مردم دغدعه‌مند باشند

صبح خوزستان – علی اصغر شفیعیان در آیین وفاق ملی در آینه رسانه‌ها که سه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *