پنجشنبه , 29 شهریور 1403

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

كلینیک طبی ورزشی‌ شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز افتتاح شد

مرکز خدمات جامع سلامت، به عنوان حلقه‌ ای دیگر از چرخه خدمت رسانی در حوزه ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح و راه اندازی شد.

صبح خوزستان – همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، صبح روز سه شنبه (۴ مهرماه ۱۴۰۲) آیین افتتاح «کلینیک طبی ورزشی» کوی فداییان اسلام اهواز با حضور منصور قنبرزاده مدیرکل ورزش و سلامت وزارت نفت، صفرعلی رییسی مشاور و نماینده تام الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هادی افشار رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، اسکندر فرهمند رییس امور ورزش و تربیت بدنی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین جمعی از معاونان و کارشناسان ورزشی برگزار شد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مصاحبه با خبرنگار امور ورزش، ضمن تأکید بر این نکته که سلامت روحی و جسمی کارکنان و خانواده‌‌ های ایشان همیشه در دستور کار این مدیریت بوده است افتتاح و راه اندازی این مرکز طبی ورزشی را گامی موثر برای بهبود سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده ها دانست.

ابوالقاسم حبیبی پور ادامه داداین مرکز دارای سه بخش حرکات اصلاحی، توانبخشی و ورزشی است که با بهره‌گیری از دستگاه‌های سنجشی مدرن و با استفاده از نرم‌افزارهای به روز، آماده خدمات‌ دهی به کارکنان و خانواده های آنان می باشد.

وی افزود: با بهره‌مندی از این مراکز، ارائه خدمات ورزشی به همکاران وارد مسیری مبتنی بر دانش‌ روز شده است و همچنین با بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان فیزیولوژی و برنامه‌های ورزشی هدفمند که بر پایه‌ نتایج حاصل از تست‌های سنجشی انجام می شود، شاهد افزایش سطح سلامت کارکنان و در دراز مدت کاهش هزینه‌های درمانی سازمان خواهیم بود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان ضمن تأکید بر نقش بی بدیل ورزش و تربیت بدنی بر توانمندسازی کارکنان، از زحمات رییس امور ورزش و تربیت بدنی و تمامی دست اندرکاران حوزه ورزش مناطق نفتخیز جنوب قدردانی و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=3248

مطلب پیشنهادی

تکمیل فاز دو پالایشگاه هویزه، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای کاهش هزینه‌ها است

صبح خوزستان  – به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس، کیانی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *