جمعه , 30 شهریور 1403

مدیرکل زنجانی و غیربومی راه و شهرسازی خوزستان کیست؟

مسعود بیات منش؛ مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان، در سایه بی خیالی نمایندگان خوزستان و با حکم مهرداد بذرپاش وزیر راه دولت رئیسی، به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان منصوب شد.

صبح خوزستان – مسعود بیات منش اصالت زنجانی دارد و پیش از این از سال ۹۲، «با روی کار آمدن دولت روحانی» به‌عنوان مدیر اداره ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد.
سپس در سال ۹۷ با حکم عباس آخوندی وزیر دولت سابق(اصلاحات)، به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب و در آبان ماه ۱۴۰۱ در دولت انقلابی رئیسی، از سمت خود تودیع شد.
وی مجددا در همین دولت سیزدهم و با حکم مهرداد بذرپاش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان شد؛ خوزستانی که به لحاظ بافت شهری و جغرافیایی تفاوتش با استان زنجان، زمین تا آسمان است.
مدیرکل سابق زنجان که جمعیت استان محل خدمتش در گذشته حدود ۱٠درصد جمعیت خوزستان(محل فعلی انتصابش) است، چگونه می تواند برای این استان پر تصادف با جاده های مرگ بار و مشکلات متعدد در حوزه مسکن، مفید و کارآمد باشد؟
در کنار این موضوع، سکوت نمایندگان در برابر این انتصاب و به کارگیری مدیران غیربومی و ناآشنا با جغرافیای خوزستان برای اداره کل راه و شهرسازی نیز، کمی عجیب به نظر می رسد.
گفتنی است، بیات منش در کارنامه خود، مدیریت راه و شهرسازی شهرستان‌های زنجان، ماه‌نشان و خدابنده را نیز دارد و برای مدتی رییس هیأت کوهنوردی استان زنجان بوده است.
اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=2590

مطلب پیشنهادی

آیین “وفاق ملی در آیینه رسانه” در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی بهار اهواز ، آیین وفاق ملی در آیینه رسانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *