دوشنبه , 26 شهریور 1403

در روز سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری؛

مردم بابرنامه‌ترین کاندیدا را انتخاب کنند/بهبود شرایط با رأی به دولت خدمت و پیشرفت

رئیس ستاد ایران من خوزستان ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، تاکید کرد: دکتر قالیباف در مناظرات و تجمعات انتخاباتی، نسبت به سایر کاندیداها برنامه بیشتر و بهتری ارائه داد و قطعا مردم به بابرنامه‌ترین کاندیدا رأی می دهند.

به گزارش صبح خوزستان، محمود صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نقش موثری در تعیین سرنوشت و آینده ایران اسلامی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم پایه های اصلی نظام را تشکیل می دهند، افزود: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به طور مستمر تاکید می‌فرمایند اثر حضور باشکوه مردم، از هر جنگ‌افزار نظامی بیشتر می‌باشد؛ قدرت هیچ سلاحی به میزان مشارکت مردم ما را در برابر دشمن مقاوم نمی‌کند.

رئیس ستاد «ایران من» خوزستان، ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: بی شک مردم در روز جمعه از میان کاندیداها، بابرنامه ترین نامزد را انتخاب می کنند.

صادقی ادامه داد: دکتر قالیباف در میان بیشترین برنامه قابل اجرا و کارشناسی شده را ارائه داد که می تواند به تغییر شرایط فعلی کشور و بهبود زندگی مردم کمک کند.

وی همچنین دکتر قالیباف با کارنامه ای درخشان و مملو از خدمات و سوابق اجرایی پا به عرصه انتخابات گذاشته است و یقین دارم انتخاب اول بخش زیادی از مردم در روز انتخابات است.

رییس ستاد ایران من خوزستان در پایان گفت: دولت دکتر قالیباف ادامه دهنده دولت شهید رییسی، اما با اجرای برنامه های باکیفیت و کاملتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=6297

مطلب پیشنهادی

تنها با وفاق ملی مشکلات مردم حل خواهد شد / رسانه‌ها باید صدای مردم دغدعه‌مند باشند

صبح خوزستان – علی اصغر شفیعیان در آیین وفاق ملی در آینه رسانه‌ها که سه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *