دوشنبه , 26 شهریور 1403

مسئولان شورا و شهرداری حمیدیه به جای فرافکنی پاسخگوی عملکرد خود باشند/ ۱۱۵ میلیارد تومان اختلاف عدد سهم آلایندگی و عوارض ارزش افزوده حمیدیه کجاست؟ ➕اسناد رسمی

در سه سال گذشته و با پیگیری های صورت گرفته از سوی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و با موافقت دولت شهید رئیسی با پرداخت حق آلایندگی ها و همچنین تصویب قانون پیشنهادی یوسفی نماینده اهواز و افزایش ارزش افزوده شهرداری ها مبالغ قابل توجهی اختیار شهرداری ها و دهیاری ها قرار گرفت.

صبح خوزستان – اخیرا در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی، نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و دیگر مسئولان حمیدیه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی در هفته دولت برگزار شده بود، مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس در سخنرانی خود خواستار شفافیت در هزینه کرد مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومانی تخصیص یافته از محل حق آلایندگی و عوارض ارزش افزوده به حمیدیه شد.

پس از این اظهارات سه تن از اعضای شورای شهر و شهردار حمیدیه اقدام به فرافکنی و تنش در مراسم شدند و با فریادهای اعتراضی خود مبلغ تخصیص یافته حق آلایندگی و عوارض ارزش افزوده تخصیص یافته به شهرداری حمیدیه را ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کردند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟

براساس اسناد رسمی اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان، مبلغ تخصیص یافته به شهرداری حمیدیه نه تنها ۱۲۰ میلیارد نبوده است بلکه مبلغی در حدود ۲۳۷ میلیارد تومان بوده که برای شهری با جمعیت و مساحت حمیدیه می تواند قابل توجه باشد و باید تاکنون منجر به اقدامات قابل توجهی در این شهر می شد که متاسفانه چنین نبوده است.

مسئولان شهر حمیدیه بهتر است به جای فرافکنی و شانتاژ بازی در فضای مجازی با لیدری چند فرد در گروه های مجازی، پاسخگوی عملکرد خود نسبت به هزینه کرد این مبلغ به شهروندان‌ باشند.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=7106

مطلب پیشنهادی

فرزند خوزستان مسئول مجمع جهادگران کشور شد

صبح خوزستان – طی احکام جداگانه ازسوی سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، مهدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *