پنجشنبه , 29 شهریور 1403

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان:

نگاه پلیس به چهارشنبه‌سوری، ایجابی و اجتماعی است

چهارشنبه سوری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه نگاه انتظامی به مراسم چهارشنبه‌سوری، نگاهی ایجابی و اجتماعی است نه سلبی، گفت: رویکرد پلیس بر این است که علاوه بر تعامل هدفمند و کارآمد با مردم و خانواده‌ها در پیشگیری از جرایم اجتماعی، در حفظ امنیت با مشارکت مردم قدم بردارد.

صبح خوزستان – سرهنگ حکیم عبداللهی با بیان اینکه نقش والدین و خانواده‌ها در پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه‌ سوری بسیار مهم است، اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌دیدگان شب چهارشنبه آخر سال، کودکان و نوجوانان هستند و در این شرایط، خانواده‌ها باید مراقبت‌های لازم از فرزندان خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم خانواده‌محور بودن رسم چهارشنبه‌سوری افزود: نگاه پلیس به مراسم شب چهارشنبه آخر سال، نگاهی اجتماعی است. شادی و تخلیه هیجان در نسل نوجوان و جوان جامعه کاملا مثبت و منطقی است اما در صورتی که موجب آزار دیگران شود، موضوع متفاوت می‌شود زیرا مردم از پلیس انتظار دارند با این افراد برخورد قانونی داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه افراد سودجو مواد محترقه خطرناک را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌دهند، گفت: نگاه انتظامی به مراسم شب چهارشنبه آخر سال، نگاهی ایجابی و اجتماعی است نه سلبی بنابراین آموزش همگانی به مردم و آگاه‌سازی آنان در مورد خطرات استفاده از مواد محترفه و عبرت‌آموزی آن، از سال‌های گذشته در راس همه اقدامات معاونت اجتماعی فراجا در این روزها بوده است.

وی افزود: رویکرد پلیس بر این است که علاوه بر تعامل هدفمند و کارآمد با مردم و خانواده‌ها در پیشگیری از جرایم اجتماعی، در حفظ امنیت با مشارکت مردم قدم بردارد./ایسنا

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=5513

مطلب پیشنهادی

آیین “وفاق ملی در آیینه رسانه” در اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی بهار اهواز ، آیین وفاق ملی در آیینه رسانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *