پنجشنبه , 29 شهریور 1403

تقدیر از مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شركت لوله سازی اهواز

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در مراسم روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گفت: مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز در کارهای فنی و تخصصی خود نمونه و بی نظیر هستند.

صبح خوزستان – در مراسمی که امروز به منظور تقدیر از مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: ریشه داعش به برکت وجود نازنین شهید سردار قاسم سلیمانی در منطقه خشکیده شد و از بین رفت.

وی افزود: مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز در کارهای فنی و تخصصی خود نمونه و بی نظیر هستند و ما به وجود چنین افرادی در شرکت لوله سازی اهواز غبطه می خوریم زیرا جایگاه چنین افرادی بسیار ویژه و خاص است.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهوازبا بیان اینکه شهادت آرزوی همه ما است و امیدواریم یک روزی نصیب همه ما شود، گفت: برای این مجاهدان توانمند از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و اجر الهی داریم.

دانیاری در پایان با بیان اینکه چشم جهانیان برای اهل غزه خون است، خاطرنشان کرد: جایی که ما نشسته ایم مدیون خون همه شهدا هستیم و باید قدردان خون شهدا باشیم و امیدوارم در جهان شاهد هیچ ظلمی نباشیم.

براساس این گزارش در این مراسم از علی دارخال، مهرداد حردانیان و محمد علی علاسوند مجاهدین رزمنده مدافع حرم شاغل در شرکت لوله سازی اهواز تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین در این مراسم از سرکار خانم نوروزی همسر شهید مدافع حرم مصطفی خلیلی بلوطکی نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=6989

مطلب پیشنهادی

نیشکر شیرین کاشت

صبح خوزستان – جواد وکیلی اظهار کرد: درآمد عملیاتی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *