شنبه , 6 مرداد 1403

به ميزباني امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب برگزارشد:

آیین بزرگداشت روز آزادگان

آزادگان

به منظور بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي و تجليل از همكاران آزاده شاغل در شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، آييني به ميزباني امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب برگزارشد.

صبح خوزستان – در اين گردهمايي صميمانه كه روز چهارشنبه 25 مردادماه 1402 با حضور مدیرعامل، مشاور مديرعامل و رئيس هيئت مديره مناطق نفتخیز جنوب، مدير منابع انساني، مشاور و رئيس دفتر مديرعامل، رئیس امور ايثارگران، تعدادي از مشاوران جوان مدير و آزادگان شاغل در شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، در سالن سمينارهاي مديريت برگزار شد، از ايثارگري ها و رشادت هاي اين عزيزان تجليل به عمل آمد.

در ابتداي نشست و پس از تلاوت قرآن مجيد و سرود جمهوري اسلامي، سجاد محمدي رئیس امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب ضمن گرامي داشت اين روز مهم تاريخ انقلاب، به تبيين عملكرد و اقدامات حمايتي اين امور در راستاي صيانت و خدمت رساني به آزادگان مناطق در يكساله اخير پرداخت.

در ادامه مهندس علیرضا دانشی ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان با ابراز خوشنودي و شعف از ديدار اين بزرگواران، آزادگان را ذخاير مغتنم انقلاب برشمرد كه ايثار و رشادت هاي ايشان مايه استحكام نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده است. وي پاسداشت زحمات اين بزرگواران را غير قابل وصف قلمداد نموده و بيان را در تجليل ايشان قاصر دانست.

وی با وام گرفتن از تعابیر مقام معظم رهبری در عظمت جایگاه آزادگان، گفت: این بزرگواران کسانی هستند که اعضایی از شهادت را در وجود خود به یادگار دارند و ايشان كه در دوره اسارت روح و روانشان به اين فيض نائل آمده بوي شهادت مي دهند؛ و حتا تصور يك ساعت اسارت هم دشوار مي نمايد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی‌های خوبی که در حال شکل‌گیری است، از مدير منابع انساني و رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خواست که طرحي نو درانداخته و سازمان را از ظرفيت بالاي اين ذخاير ارجمند بهره مند سازند و به طور جدی و مستمر و با تمام توان پیگیر خدمت‌رسانی و تسهیل امور جاری این عزیزان باشند.

پس از سخنان مهندس دانشي تعدادي از آزادگان حاضر در اين نشست به بيان مصائب و دغدغه هاي خود از قبيل: عدم استفاده از ظرفيت اين قشر عليرغم توان مديريتي بالاي ايشان، متوقف شدن پايه سازماني به دليل عدم انتصاب در سمت هاي بالاتر، سقف پاداش بازنشستگي، ميزان كسورات حقوق و ماليات رو به تزايد در بازه زماني جاري و عدم انتصاب آزادگان در سمت هاي كليدي سازمان پرداختند. همچنين با يادآوري خاطرات تلخ دوران اسارت از عوارض و آسيب هاي اين دوران سخن به ميان آورده و حمايت مديريت را خواستار شدند.

در ادامه اين آيين ابوالقاسم حبيبي پور مدير منابع انساني، با نقد عملكرد امور ايثارگران و مديريت منابع انساني دوره پيشين در خدمت رساني به اين ذخاير معنوي سازمان، گفت: چنانچه اختياراتي حاصل گردد، از هيچ گونه تلاشي در جهت خشنودي اين عزيزان فروگذار نخواهم نمود؛ زيرا خود و انقلاب را وامدار اين قشر معزز دانسته و خدمات خود را در مقابل رشادت ها و ايثار ايشان و خانواده آنها ناچيز مي دانيم. وي با آرزوي سلامتي و توفيق روزافزون براي آزادگان كلام خود را به پايان رساند.

در پايان اين مراسم از كاركنان آزاده شاغل در مناطق نفتخیز جنوب با اهداء جوايز و لوح تقدير، تجليل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
https://sobhekhouzestan.ir/?p=3036

مطلب پیشنهادی

در سال ۱۴۰۲ بیش از چهل رکورد تولید در فولاد خوزستان جابجا شد

صبح خوزستان – امین ابراهیمی مديرعامل فولاد خوزستان در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *