نخستین شب از ویژهبرنامه فرهنگی و مذهبی «یادمان شبهای بینالحرمین» شامگاه پنجشنبه ۲۸ خردادماه با حضور پرشور شهروندان اهوازی در بلوار ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.
صبح خوزستان – این برنامه که به همت شهرداری اهواز و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و تقویت فضای معنوی شهر در آستانه ماه محرم برگزار میشود، با اجرای بخشهای متنوعی از جمله مشایه نمادین، مرثیهسرایی، پردهخوانی عاشورایی و قرائت زیارت عاشورا همراه بود.
حاضران در این مراسم ضمن بهرهمندی از برنامههای فرهنگی و مذهبی، با آرمانهای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای راه حق و حقیقت تجدید پیمان کردند.
«یادمان شبهای بینالحرمین» از ۲۸ خرداد تا ۷ تیرماه هر شب از ساعت ۲۱ در بلوار ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار میشود و میزبان علاقهمندان به فرهنگ و معارف عاشورایی خواهد بود.
این آیین با استقبال چشمگیر خانوادهها، جوانان و اقشار مختلف مردم همراه شد و فضایی معنوی و حسینی را در یکی از مهمترین نقاط فرهنگی شهر اهواز رقم زد.
https://sobhekhouzestan.ir/?p=13522